Alla inlägg under maj 2010

Av Julia Eriksson - 9 maj 2010 20:18

Hej hej idag har jag varit hos Felicia S <3


När jag kom dit stod hon och Frida vid Nessa ( det är felicias kanin ). Hon är as sööt :3

Sedan hoppade vi studsmatta med Frida. Sedan gick hon in =/

Sedan gick vi också in då gick vi in på Fridas rum medan hon väntade på Linus xD

Höhö när han kom gick vi in på Felicias rum (:

Det är så fiint   

Sedan hoppade vi ännu mer studsmatta :D haha


Vi satt på altanen när vi åt :D Det va mysigt :D

Hoppa studsmatta vart det igen ;D

Haha :D

43!!!!!!!!!!!!

Aja sedan fortsatte det så typ ;P


Innan jag skulle fara hem satt vi å krossade kulor xD

Det va faktiskt rätt roligt haha xD

Det här måste göras om <3

Hoppas det går nästa helg också

Juste ja, jag får ju inte glömma att vi åkte på deras 6 hjuling i skogen :D

Det va AS kul!

Jag skulle ha filmat det xD


Men ni får ha det bra :D

Pussar och Kramar


Av Julia Eriksson - 4 maj 2010 19:43

Hej hej


Idag var jag på skolan det var väll sådär =/

Fast skolan är egentligen aldrig rolig men aja -.-

Efter skolan var jag med Emma det var jätte kul

Sedan har jag typ inge mer att säga ;)



Han är så sööt :'3

Av Julia Eriksson - 2 maj 2010 16:26

Hej hej hej....


Idag kommer Josefin,Linda och Lotta hem igen.. (:


Jag och mamma for och handlade mat och sånt sedan for vi till Maggan och Johnny..

Då var jag med Felicia samt Ellinor <33333 :D:D:D

Det va kul :D

Måste göras om ;)


Kram alla har inte så mkt mer att säga ;)

Av Julia Eriksson - 1 maj 2010 13:04

Hejsan alla har inte skrivit på vääldigt länge ;)

Är väl medveten om det men har inte haft lust =/


Jag vill säga grattis till Jennifer som fyller 13 år idag! <3


Annars har jag inge mer att säga <3333333333

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards