Alla inlägg under februari 2009

Av Julia Eriksson - 27 februari 2009 19:39

Idag skulle jag åka till Latberget med skolan.

När jag hade klivit upp så hade mamma gjort varm choklad till mig. Sedan gjorde jag två egna mackor och tog en cola och mina ballerinakakor. Jag packade ner dom i min väska såklart.

När jag kom fram till skolan skulle vi vänta en halv timme på att bussarna skulle komma. Så då fick vi göra vad vi ville lr som Per kallar det "smörgåsbord". Medans dom andra kollade på tv ansträngde jag mig för att få bort snören apå min hårsnodd.

När vi kom fram satte alla vi femmor oss tillsammans sedan åkte vi ett varv. När vi kom tillbax gick vi upp och kollade på dom som åkte slalom sedan åt vi korv. Då dom jag åkte med hade ätit klart tog vi på oss skidorna när jag och Moa hade fått på oss skidorna så sprang vi och gömde oss för Emma och Anna. Sedan skulle vi åka tillbax till skolan. Då var jag med Emma.

Julia 

Av Julia Eriksson - 23 februari 2009 19:15

Hej!

Idag var jag med Rebecca Nylén efter skolan.

Det var jättekul.

När vi kom hem till mig så fikade vi. Sedan gick vi ut och klättrade i träd en lång stund. Vi var ute så länge att Lotta fick komma och hämta oss för det var mat.

Efter maten så kom Rebaccas mamma och skulle hämta henne.

Josefin och Lotta skulle åka och på slalom och pappa skulle skjutsa dom och mamma följde med. Så jag var hemma ensam. Dom kom hem nyss  xP

Julia

Av Julia Eriksson - 22 februari 2009 20:23

Hej!

Idag har jag städat hela mitt rum fast jag är inte riktigt klar än. Jag ska ta det som ä'r kvar i morrn.

Jag städade hela mitt skrivbord  samt så tvättade jag tv:n och spegeln jag städade också mitt nattduksbord jag torkade rent på alla möjliga ställen.

Vi fick JÄTTEGOD mat i dag. Pappa gjorde i ordning två fiskar som han hade köpt av någon kille.

När vi hade ätit klart bestämnde jag att det som var kvar skulle jag ta i morrn.

see you later! Julia


Av Julia Eriksson - 22 februari 2009 00:08

Idag när jag skulle äta frukost sa mamma att vi skulle åka till Birsta city.

Efter några timmar så var vi på väg. Såklart somnade jag i bilen!(som vanligt=)

När vi kom fram bestämde vi att mamma och pappa skulle lämna oss på gallerian medan dom skulle gå in på affärer vi barn inte ville gå in i.

Det enda jag köpte var en tip topp glass på jam jam! Men mamma köpte ett par skor till mig!

Som vanligt fick vi barn äta på McDonalds som vi alltid vill när vi kommer till nåt ställe där dom har McDonalds. Medas mamma och pappa gick och åt på resturangen bredvid.

När vi hade ätit klart gick vi till bilen för vi skulle åka hem. Då var dagen slut=(

Julia:)


Av Julia Eriksson - 18 februari 2009 19:03

Hej!

Idag har jag varit med min kompis Jennifer.

Éfter skolan skulel vi gå till slalombaken och åka madrass.

Jennifers farmor skulle ta med sig fika också skulle hon skjutsade  Tova och Victor för dom skulle åka med oss i backen.

Jag åkte dom första gångerna med Victor och det var jättekul.

Sedan åkte vi på samma madrass allihopa och det var jättekul det också!

Sedan då vi ville vila åt vi smörgåsar och drack varm choklad som Jennifers farmor hade med sig.

Sedan åkte vi några gånger till men efter en stund skulle Tova och Victor åka hem. Men jag och Jennifer stannade en stund till. Efter en stund gick vi hem till jennifer och spelade wii men efter en stund kom min mamma och skulle hämta mig så så åkte jag hem.

Julia  


Av Julia Eriksson - 16 februari 2009 16:18

Jiho!

I går for jag till Veriz och sov över. Vi vaknade klockan 09.30

Vi tänkte att vi kunde åka pulka men det var för kallt men när vi hade ätit frukost hade det blivit varmare så Veriz ringde hem och frågade om Josefin och Linda ville följa med och dte ville dom.

Så vi gick hem till oss och hämtade saker vi kunde åka på.

När vi kom fram åkte jag med Josefin på våran bob och massa andra saker vi hade med oss. 

Efter ett tag vart vi less på att åka så vi hoppade från rampen (som ni ser på bilden). Sedan gick vi till Veriz och drack varm choklad.

Sendan gick vi och lämnade Josefin och Linda hemma hos oss.

Men jag skulel stanna kvar hos Veriz ett tag till!

Julia!!

Av Julia Eriksson - 15 februari 2009 12:32

Hej!

I dag ska Josefin coh Linda på kalas hos deras klasskompis Tobias. Men mamma och pappa stannar inte hos Tobias dom skulle kanske åka och hälsa på Felicia men om dom inte var hemma skulle dom åka till Cecilia och Niclas. Men jag ville inte följa med. Så jag och Lotta blir hemma.

Julia.

Av Julia Eriksson - 14 februari 2009 20:36

Tjaba!

Idag eller ska jag säga i natt så vaknade jag 02.30 men jag somnade ju såklart om. Sedan vaknade jag klockan 06.30 och då kunde jag inte somna om. Men då satte jag på min tv.

Sedan gick jag upp när det var mogon och mamma och pappa var vaken.

Senare på dagen var jag med Lotta,Verre och Emma. Förresten Verre eller Veronica som hon heter på riktigt är Lottas kompis. Emma åkte hem typ mellan 19.00-19.30 När hon hade åkt hem började jag blogga för i dag.

Julia

P.S Happy Valentine! (Glad alla hjärtansdag)

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards