Alla inlägg under mars 2009

Av Julia Eriksson - 26 mars 2009 19:21

Hej!

Idag så skulle några i fyran spela pingis mot några andra skolor i pingis.

Dom tävlade om att gå vidare till Stockholm och spela final tror jag!?

E inte riktigt säker xp

Det bästa var att DOM VANN!!!

Dom som spelade hette Elin, Filip, Moa, Linnéa och Jonna.

Efter skolan så var jag med Moa i min klass.

När vi kom hem till mig så var vi ute och grävde en koja i en snöhög.

Sedan när vi gick in kollade vi på en film och den hette Musse, Kalle, Långben dom tre musketörerna. Det var jättepinsamt för jag råkade somna! xD

Sedan spelade vi hänga gubbe.

När vi vart less på det spelade vi sims men vi hann inte myckaet för vi åt mat efter typ 5 minuter men efter det spelade vi sims.

Sedan åkte Moa hem! Det var tråkigt!

Julia

Av Julia Eriksson - 21 mars 2009 19:30

Idag skulle vi fara till Härnösand för det var familjeträff på Technichus och mamma ville åka dit.

Mamma berättade att en kompis till mamma och hennes familj också skulle vara där.

När vi kom fram betalade vi inträde också fick vi sprina runt och leka. Sedan gick mamma och pratade med en del andra familjer som också var där medans vi lekte.

När familjeträffen var slut hade mamma lovat att vi skulle äta på McDonalds så det gjorde vi. När vi hade ätit klart så for vi hem. Då skulle jag se på Wild&Kids.

Julia 

Av Julia Eriksson - 14 mars 2009 22:40

I morse vaknade vi ganska tidigt för vi skulle åka till Sundsvall och se på en show där dom åkte konståkning.

Vi skulle hämta Maggan och Felicia för dom skulle följa med oss.

Mamma lämnade Lotta hos Veronicas systers kompis Emelie medans vi var i Sundsvall.

När vi kom fram så stannade vi i birsta city och kollade i affärer.

Det första vi gjorde var att åka på media mark för mamma skulle leta en barn mobil till Lotta.

Sedan for vi till McDonalds och åt lunch. Sedan gick vi i affärer.

När klockan närmade sig två for vi in till Sundsvall på ishallendär showen skulle vara.

I den första akten var det lilla sjöjunfrun och när det var paus gick vi och hämtade fika. När det brjöade igen var det High School Musical.

När det var slut for vi hem men vi åt i Härnösand på matverkstaden och handlade på coop forum sen åkte vi hem och såg på melodifestivalen!xp

Julia 

Av Julia Eriksson - 13 mars 2009 19:56

Hej i dag har det varit en kul dag!

På morgonen så hade vi matte och sedan så hade vi musik och då fick vi lyssan på musik och skriva vad bandet hette och vad låten hette. Det va jättekul!

Sedan skrev vi utvärdering  om vad vi har gjort i veckan.

Sedan efter lunchrasten så hade vi fredagstimme med Jane.

Då skulle vi skriva ett ord t.e.x sol också ska man rita nåt som påminner om en sol.

Jag skrev sol och från o:et gjorde jag solstrålarxD

Sedan efter skolan var jag med Rebecca Nylén en lång stund sedan kom hennes mamma och hämntade henne!

Ska dessutom se på lets dance i kväll!xp

Det dåliga är att Niclas åkte ut i stället för Elisabet!:(

Det var fel par som åkte ut!!!!!!

hur såm helst så hinner jag inte skriva nå mer!

Julia

Av Julia Eriksson - 11 mars 2009 20:52

Idag efter skolan skulle Rebecca Nylén följa med mig hem.

Sedan skulle jag följa med och testa på att drilla med Rebecca för hon drillar och jag vill också börja.

Rebecca kan åka med oss för att Josefin och Linda har bolllek och då kan ju Rebecca åka med oss för drillen är också i Kramfors.

När pappa hade skjutsat oss så följde han med in en liten stund sedan åkte han. Jag och Rebecca var dom första som var där.

När alla hade kommit så var det en tjej som skulle hjälpa mig också avr det en liten tjej som också höll på att lära sig att drilla .

Jag hann lära mig fyra saker på 45 minuter för en del saker var lite svåra att lära sig.

När jaj kom hem visade jag mamma vad jag hade lärt mig sedan drillade jag ännu mera!

xoxo Julia

Av Julia Eriksson - 9 mars 2009 17:30

Sorry alla läsare! Jag har glömt att skriva på ett tag men nu ska jag berätta om en rolig sak vet ej om jag har nämt det i nåt annat inlägg men jag berättr ändå.

Nu har min syster Veronica åkt till fjällen så är jag kattvakt åt hennes katter.

I dag var jag dit och skulle ge dom mat och fylla på vatten och såklart så fick jag gosa me!

Jag hade med mig en klasskamrat och det var Josefin Lundholm.

När vi kom hem så åt vi fil/mjölk och flingor.

Sedan satte vi oss i soffan och kollade på kung fu panda för hon  skulle hämtas runt fyra och klockan var typ kvart över tre när vi kom hem så vi hann inte vara med varandra så länge.

När hon hade åkt hem så var det mat och när jag hade ätit klart s bestämde jag mig för att skriva på min blogg så det är det jag gör nu!=)

Julia

Av Julia Eriksson - 4 mars 2009 19:20

Idag så hade Moa sovit över igen. Hon sov över för att vi skulle åka till Paradisbadet och hennes pappa började jobba klockan sju på morgonen.

När vi hade gjort oss klar och skulle åka skulle vi hämta Rebecca Nylén i Bollstabruk.

När vi kom fram lämnade mamma och pappa oss själva för vi är så stora och kan klara os sjäkva tycker dom. Mamma och pappa skulel också lämna Josefin och Linda i Bonäset hos Susanne och Stefan.

När vi hade betalat och valt våra skåp så bytte vi om och gick för att duscha. Det första vi gjorde när vi kom ín var att åk forsen (den är jättekul!). Sedan åkte vi den största rutschbanan några gånger. Vi gick också ut och badade i utebassängen och det var kallt om man ställde sig upp som vi gjordexD!

Vi badade i tre timmar sedan gick vi därifrån för det vart FÖR mycket folk.

Vi gick istället till gallerian och var där en liten stund.

När vi vart hungriga bestämnde vi oss för att gå och äta på Max. Min mamma och pappa kom en liten stund efter oss. När vi hade ätit klart så for vi för att hämta Josefin och Lindasedan for vi hem!

Julia

Av Julia Eriksson - 2 mars 2009 19:51

I morse fick jag ett mms av Veronica och det var en bild på tre kattungar och jag kunde ju gissa att det var Ziri som hade föddt sina ungar.

Jag skrev tillbax och undrade om hon kunde ringa mig när jag kunde komma och kollapå ungarna. Hon rinde när vi satt och åt mat men jag skulle komma efter maten. Jag bestämnde att jag skulle ta med Lotta så hon okså fick träffa katterna. När vi hade kommit hem igen så skulle mamma och Linda åka och kolla på dom.

Jag tyckte att det var synd om Josefin för ho fick inte följa med mig och Lotta eller mamma och Linda för hon ärförkyld. Det var synd om henne men sånt händer alla.=)

Det bästa med allt är att nästa vecka ska jag vara kattvagt  till alla Veronicas katter och det betyder att jag får gosa med kattungarna hur länge jag vill!=)

Julia

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards