Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Latberget

Av Julia Eriksson - 17 mars 2010 19:56

Hejsan hejsan allihopa (:

Idag har jag varit på latberget med skolan...

Jag åkte som vanligt längdskidor faktiskt premiär för den här vintersäongen ;)


När vi kom fram gjorde jag en vääääldigt pinsam sak... kanske inte SÅ pinsam men enligt mig är det så..

Jag ramlade också kollade alla typ x''D

Det var extremt pinsamt xP

Haha..


Vi åkte 7 km spåret.... Det va kul men lite jobbigt =/

Haha xD

Men jag klarade heela vägen ;)

Sedan när vi åkt så åt vi hamburgare ;P jag va skit hungrig haha....

Tiden gick jättefort idag av nån anledning.

Hm...?


Aja ni får hare bra

Pöss å Kram

 
 
Charlotta

Charlotta

19 mars 2010 22:13

det lät som n´du ha haft kul i dag:D

http://www.charloxxzanorrr95.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Eriksson - 12 juni 2011 13:22

jag har inte skrivit här på as länge. jag glömde att skriva att jag skaffade en ny blogg. men jag kom på det nu så om ni fortfarande kollar in på den här bloggen kan ni ju gärna kolla/följa min nya! juliiaeriksson.blogg.se   men det här är det ...

Av Julia Eriksson - 9 maj 2010 20:18

Hej hej idag har jag varit hos Felicia S <3   När jag kom dit stod hon och Frida vid Nessa ( det är felicias kanin ). Hon är as sööt :3 Sedan hoppade vi studsmatta med Frida. Sedan gick hon in =/ Sedan gick vi också in då gick vi in på Fri...

Av Julia Eriksson - 4 maj 2010 19:43

Hej hej Idag var jag på skolan det var väll sådär =/ Fast skolan är egentligen aldrig rolig men aja -.- Efter skolan var jag med Emma det var jätte kul Sedan har jag typ inge mer att säga ;)   Han är så sööt :'3...

Av Julia Eriksson - 2 maj 2010 16:26

Hej hej hej....   Idag kommer Josefin,Linda och Lotta hem igen.. (:   Jag och mamma for och handlade mat och sånt sedan for vi till Maggan och Johnny.. Då var jag med Felicia samt Ellinor <33333 :D:D:D Det va kul :D Måste göras om ;)...

Av Julia Eriksson - 1 maj 2010 13:04

Hejsan alla har inte skrivit på vääldigt länge ;) Är väl medveten om det men har inte haft lust =/   Jag vill säga grattis till Jennifer som fyller 13 år idag! <3   Annars har jag inge mer att säga <3333333333 ...

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards