Alla inlägg under mars 2010

Av Julia Eriksson - 27 mars 2010 19:37

Åhhhh )'':


Fel vann Let's Dance xO

Asså Claudia å Tobias skulle vunne :O

Jag röstade en gång!!!!!

Hahahahhahahahahahahahhahahahah


Vilket par tyckte ni skulle vinna?

Av Julia Eriksson - 25 mars 2010 19:39

Hej hej.

Idag har jag varit i skolan, jag gick till tre drygt ):


Igår spelade vi bandy vi förlorade alla matcher xD

Vi är ju BÄST inte ETT enda mål på TRE matcher xD

Haha jag tycker vi gjorde det bra ändå (Y)


Snart kommer Fatima å Patrik LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det ska bli askul (hoppas jag iaf) ;) hahahhahah


Ni får ha det bra ;)



Av Julia Eriksson - 23 mars 2010 20:11

Hej hej..

I morgon ska Veronica och Marcus åka till fjällen.. Då ska jag få vara kattvakt :D åt dom små sötisarna...

Läääängtar så mycket <3 :D

Tänk jag + katter = MYYYYYYYYYYYS = SANT!!!!!!!!!

Jag ska få vara kattvakt från onsdag till söndag ;)

Kul kul...

Aja har inte så mycket mer att säga :P

Älskar er gullkatter ;)


hare bra ;)

Av Julia Eriksson - 21 mars 2010 19:09

Idag så kom dom äntligen!

Dom efterlängtade kattungarna x'D


Veronica ringde till mig också hörde jag någon tokskrika i bakrunden jag trodde hon hade besök av typ Therese ( vet inte riktigt hur hon stavar sitt namn ) å Lukas.. Så jag trodde det va en bebis som skrek xD

Men det va Ziri haha...

Så jag gick eller snarare sprang xD

När jag kom hade den första redan kommit (:

Men det vart två till så jag fick se hur det gick till hahahhahahhahahhah x''''D

Fräscht ;)


Haha


  

Av Julia Eriksson - 21 mars 2010 12:17

Haha vacker rubrik.. Men jag dööör av tristess.. Jag e inte riktigt säker på vad det betyder men aja..

Just nu sitter jag å chattar med Gullisen å Hanna..

Gullisen e Felicia ;) Bara så att ni vet <3

Och YES Willy åkte ur Let's Dance (Y)


Förhoppningsvis kommer ja nog skriva ikväll bara för jag har sååååååååååå tråkigt..

Aja hoppas ni inte har lika tråkigt som jag ;)

haha


Av Julia Eriksson - 17 mars 2010 19:56

Hejsan hejsan allihopa (:

Idag har jag varit på latberget med skolan...

Jag åkte som vanligt längdskidor faktiskt premiär för den här vintersäongen ;)


När vi kom fram gjorde jag en vääääldigt pinsam sak... kanske inte SÅ pinsam men enligt mig är det så..

Jag ramlade också kollade alla typ x''D

Det var extremt pinsamt xP

Haha..


Vi åkte 7 km spåret.... Det va kul men lite jobbigt =/

Haha xD

Men jag klarade heela vägen ;)

Sedan när vi åkt så åt vi hamburgare ;P jag va skit hungrig haha....

Tiden gick jättefort idag av nån anledning.

Hm...?


Aja ni får hare bra

Pöss å Kram

Av Julia Eriksson - 14 mars 2010 19:37

Hejsanhoppsan idag har jag bara latat mig typ =/

Haha det är sköönt att lata x''D

Så idag har jag typ bara datanördat å tv:n å ja sovit...

     Också måste jag ju lägga ut den här bara för hon vann!! ;)

Haha

Hare bra mina vänner ;) <3

Av Julia Eriksson - 13 mars 2010 22:10

Aja rätt låt kanske inte vann men jag tycker Annas låt va bra, men hade nog mer hoppats på att Salem eller typ Erik vunnit =/

Men ja vi får väll hoppas Anna gör bra ifrån sig i Norge då :P

Tycker ni rätt vann?

Man kan väll säga att jag tycke 50-50 kan inte riktigt bestämma mig....

Fast jag tycker Pernillas låt va värd mer poäng ;)


I alla fall så får ni ha det bra ;)



Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards