Alla inlägg under december 2009

Av Julia Eriksson - 31 december 2009 15:17

Hej sista dagen på år 2009.. Hur känns det?

Hm...?

Det känns lite tråkigt det här året har gått så himla fort så det är inte sant..

Men ett nytt bra år väntar hoppas jag iaf :)


Gott Nytt År Allihopa!!!


Kramar Julia

Av Julia Eriksson - 30 december 2009 14:30

Jag har förälskat mig i denna låt :)


    Tycke den är skit bra :)

Kommentera vad ni tycke :P


Kramar Julia

Av Julia Eriksson - 30 december 2009 13:52

Nu har Fatima farit till Kramfors för att åka hem :'(

Tråkigt tycker jag men vi ses ju fler gånger :)

Ja innan hon åkte åt vi frukost spelade hjärter :)

Jag vann   

Haha... Och i morgon är det ju Nyårsafton det ska vi fira med Frida,Felicia,Maggan,Fredrick,Johnny och några fler.. Det ska bli AS kul!!

Längtar så mycket..


Igår var det lilla julafton också.. Det är då Josefin Linda och Lotta åker till Susanne och Stefan firar jul :)

Då var jag hemma med Fatima det var kul :)

Såklart   

Nää nu orkar jag inte skriva nå mer jaja hare bra tills nästa gång :)


Julia 

Av Julia Eriksson - 29 december 2009 11:20

Haha ni måste kolla på det xD

Bara så himla bra xD

Haha.......                     

Av Julia Eriksson - 29 december 2009 11:14

Idag är det lilla julafton som vi brukar säga det är då Josefin, Linda och Lotta åker till Susanne och Stefan och firar jul :)

Då brukar jag stanna hemma med Fatima :)

Nu väntar jag bara på att Fatima ska vakna.. Ja och medans jag väntar skriver jag på bloggen xD

Jag tror inte vi har planerat någonting direkt.... Fast jag tror Fatima skulle visa mig hur man gör fransk maikyr eller vad det nu heter fick det i julklapp... Fast vet inte hur man använder det xD

Haha...... Men men nu ska jag kila iväg och göra någonting xD


kramar Julia

Av Julia Eriksson - 28 december 2009 20:32

Av Julia Eriksson - 28 december 2009 18:07

Hejsan allihopa :)




  Nu har jag spelat kortspel nästan varje dag sedan Fatima kom.. så jag har bleve lite trött på det..

Vi har spelat hjärter då.. Fast då måste man vara 4 så Josefin och Lotta spelar också med oss då :)

Josefin har en himla tur hela tiden... Och jag har otur   

Men jag är expert på memory så det så   

Haha!

Jaja ha en god fortsatt trevlig kväll


Julia

Av Julia Eriksson - 28 december 2009 13:21

Hej hej ídag vaknade jag klockan 12.00 som enligt mig är sent.


När jag hade vaknat klev jag upp och åt frukost. Jag åt bara 2 ägg.. Sedan gick jag och klädde på mig och nu sitter jag här och skriver :)

Sedan skulle vi nog fara till Kramfors och handla lite saker.. Jag ska iaf handla upp mitt presentkort på guldfynd som jag fick av Jörgen och Carro :)

Skoj skoj..

Annars har jag ingen aning om vad vi ska göra..

Vad ska ni göra då??


Kramar Julia   

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards