Alla inlägg under juni 2009

Av Julia Eriksson - 25 juni 2009 20:35

Igår så sovde vi på en parkering utanför Fatimas lägenhet i husbilen.

Sedan när vi hade gjort oss färdig så skulle vi åka till Maria som bor mellan Skövde och Mariestad.


När vi kom fram så fick vi fika .

Sedan så spelade vi eye toy. Det är ett jättekul spel man kan köpa till playstation 2.

Sedan så gick jag och My ut och hoppade studsmatta med Medea, Jossan, Linda.

Sedan åt vi mat. Vi fick spagetti med köttfärssås det var jättegott!

Efter ett tag så åkte vi för att bada. När jag hade doppat mig och skulle gå upp för att torka mig så fick jag jätteont i magen.

Det var därför jag hade druckit vanlig mjölk till middagen.

Men det gick över efter ett tag som tur det var.


Sedan har vi inte gjort så mycket mer. Jo förresten jag skriver ju på min blogg. xD


Julia

Av Julia Eriksson - 17 juni 2009 18:05

Igår kom Emma till mig för hon skulla sova över.

När hon kom gick vi ut och hoppade studsmatta en stund.

När vi inte ville hoppa längre så gick vi in och såg på Twilight som äger!!! xD

När filmen var slut så spelade vi sims 2.

Sen gick vi och la oss. Då såg vi på High School Musical 3 som också äger.


Idag vaknade vi runt 11.00 och åt frukost sedan spelade vi sims och hoppade studsmatta igen.

Men vi hann ainte så mycket för hennes mamma kom typ 16.00

Det var tråkigt.

När hon hade åkt hem så gick jag in och splade dator. Sedan var det mat.

Vi åt korvgryta mums!!!

Och nu skriver jag på min blogg.

Julia

Av Julia Eriksson - 13 juni 2009 21:02

Igår så hade vi skolavslutning och det är ju JÄTTETRÅKIGT för det var mitt sista år på Nylandsskolan! :(

Men jag ska tänka possitivt för det ska ju bli kul att börja på Yttärlännäs.

Samt på kvällen så var jag på Kramfors stadsfest och såg Alcazar!!!!

Asgrymt!!!!!

 Sedan när dom hade sjungt så åkte vi till Birsta City och sov i husbilen utanför ikea. xD


När vi vaknade så gick vi in och åt frukost på ikea. Sen när vi hade ätit klart så fick vi barn gå in på Birsta medan mamma och pappa gick på andra affärer.


Sedan har vi bara åkt bil.

Tråkigt!!! :(


Julia

Av Julia Eriksson - 10 juni 2009 21:31

I dag var våran skola på skolresa. Vi for till Kramfors på flogstabadet.

Det var jättedåligt väder. Efter ett tag så började det att regna.

Jag badade en liten stund. Jag åkte rutselkanan 3 gånger tror jag i alla fall.

Efter en stund gick jag upp och bytte om till vanliga kläder.


Sedan efter en ganska lång stund senare skulle Lukas, Jennifer , Alice och Anna spela minigolf men jag och Emma ville inte spel aså vi räknade poängen.


EN stund innan vi skulle åka tillbaka så badade en del barn igen... huvva!


När vi kom hem igen så skulle jag följa med Jennifer hem till henne.

Nä rmin pappa kom och hämtade mig så frågade vi om Jennifer fick komma till mig en stund. Det fick hon!


Julia 

Av Julia Eriksson - 5 juni 2009 21:58

Idag så skulle hela min klass åka till Boda Borg.

Mamma skjutsade mig till skolan. När alla hade kommit så fick vi veta vilka vi skulle få åka med.

Jag skulle åka med Helena, Lukas, Elin, Emma, Hanna och Jossan samt Emilie. Lukas lillasyster. På hemvägen skulle Rebecca Fhalen och Moa få åka med Helena eller Marie. Emma och Rebecca Nylen skulle få åka med Per för dom skulle åka på läger och skulle av vid Höga Kusten bron.


När vi kom fram så berättade en tjej som jobbade där hur allting fungerade.

Sedan fick vi veta vilka vi skulle vara med jag vart med Diana och Rebecca Nylen. Vi lyckades samla 5 stämplar. Banerna vi klarade hette ratz, lucky 13, balans, bodathlon och cave.


Vi fick gå i banorna i några timmar sedan skulle vi ha gårdskamp.

Då var vi ju redan grupper. Vi döpte våran grupp till cocacolatjejerna.

Dom andra lagen hette så här the gansters hette dom vuxna, mupparna hette Hanna, Jennifer och Moa, grejemojorna hette Alice, Emilia och Michaela, the pink pigs hette Lukas, Emma och Jossan , powergils hette Rebecca Fhalen, Anna och Elin.


Vi skulle ju köra olika saker och samla så mycket poäng som möjligt.

Jág orkar inte berätta vadvi skulle göra hur som helst så vann min grupp.

Vi fick alla priser men vi fick en ännu bättre sak med vi vann varsin fribiljett till vilket Boda Borg i Sverige.


När vi hade ätit middag så skulle vi gå på spökvinden.

På dörren vi skulle gå in i hängde en bild på nån tant som hette Blomberg eller nåt sånt. Men jag gick bara några trappsteg upp sedan sprang jag ut för jag vart rädd och jag menar JÄTTERÄDD med det var inte bara jag som inte vågade gå in dit efter ett tag kom en del andra ut också. Om jag måste vara ärlig så började jag att gråta men jag var inte ensamm om det heller!

Det var en helt UNDERBAR dag tycker jag!


Julia

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards