Alla inlägg under januari 2010

Av Julia Eriksson - 30 januari 2010 20:12

Ja mitt i natta va rätt kul.

 

Jag åkte dit  med Hanna och Josefin.

När vi kom fram betalade vi och gick å satte oss på läktaren. Sedan kom alla dom som skulle vara emd å spela. Typ alla i alla fall.
Åsså vart det lite bilder xD

Kommer lägga ut en bild sedan i alla fall.

Jag filmade lite då dom ahde börjat spela men mitt batteri tog slut så fort så jag fick stänga av mobilen det var lite tråkigt :'(

Men ja det enda man kunde göra var att kolla på och sånt..

 

Men nu kommer bilden i alla fall


   

Av Julia Eriksson - 29 januari 2010 14:28

I kväll ska jag åka å kolla då skolan spelar innebandy!


Det ska bli kul.. Jag ska åka dit med Hanna o Jossan.

Fast jag ska inte vara med.. Jag ska sitta å kolla på.

Det ska bli skit kul! <3


Ska skriva mer sedan då jag komemr hem.. om jag hinner xD


Kramar

Av Julia Eriksson - 22 januari 2010 22:03

Yaay!
Nu var Lets Dance slut för nuet. Men jag ska se omröstningen ^^


Idag har jag ju varit i skolan.. Ganska uppenbart    Haha

Vi hade kemi prov eller no prov vad man nu kallar det.. Det gick inte så bra för mig tror jag..   

Men man kan jue inte vara bra på allting. Jag e nöjd ändå :P

Hehe... Annars har det inte hänt så mycke.

Vi hade spanska prov också fast det gick bra.. Jag hade nästan alla rätt jag hade inte skrivit på den sista   


Kramar till er alla   

Av Julia Eriksson - 21 januari 2010 18:08

Hej hej guud vad skön det ska bli i morgon...

Sista skoladagen den här veckan..

Fast det här veckan har vare rätt kul faktiskt..   Det är väll rätt positivt eller?


Idag när jag kom hem åt jag mjölk å flingor för jag gillar inte pannkakor så mycket å det fick vi till lunch idag. Men jag tog 2 mackor ^^

Vi hade engelska prov idag också.. Jag tror det gick rätt bra faktiskt.

Också på träslöjden har jag sågat ut en träbit å börja hyvla tror jag det heter xD

Fast jag pratar så himla mycke      Det stör mig lite faktiskt. Fast jag är där alla andra är också ungefär xD

Så det är rätt lungt ändå xD

Haha.. Nä nu ska jag ta å träna spanska hej hej    


Av Julia Eriksson - 19 januari 2010 20:52

Nu har jag gjort nya alternativ till omrästningen så RÖSTA!!!!   

<--------

Av Julia Eriksson - 19 januari 2010 20:27

Haha hej hej idag har det varir sleepy time för mig xP


När jag kom hem fikade jag sedan satte jag mig framför tv:n å glodde på den ett tag..

Jag spelade också Mario&Luigi Bowsers inside story.. Det är jätteroligt.. Fast ibland blire svårt å då blir jag sur så jag stänger av xD

Haha....

Ja.. Efter en stund senare då gick jag in i mitt rum å satte på tv där... Sedan la jag mig på sängen å somande.. Haha jag vaknade runt 18.00 sedan... Fast jag vet inte hur länge jag sov   


När jag hade ätit satte jag mig vid datorn å lite sånt... Sedan gjorde jag min matteläxa.. Den var lite svår fast ändå lite rolig   

Och nu typ skriver jag på bloggen..

Kramar till er alla   

Av Julia Eriksson - 18 januari 2010 20:05

Hellu allihopa..

Idag har det bara vare tråk :'(

Ja det var jue skola.. Idag på gympan hade vi innebandy... Mitt lag förlorade :P

Haha viktigt å veta xD

Men åhh... kommer inte på nåt att skriva :O


Jaja jag har iaf hjärnsläpp så jag skriver hare bra!


Stora kramar!!




Av Julia Eriksson - 17 januari 2010 13:59

    Vad tycker ni om låten??


Kommentera!!!!!!

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards