Alla inlägg under oktober 2009

Av Julia Eriksson - 28 oktober 2009 11:57

Hej hej!
Igår var jag på Birsta. Det var inte dö tråkigt men inte super kul heller vi säger mittemellan.

Har en chokande nyhet!!! ( kanske inte chockande direkt men men)

Jag somnade inte i bilen på väg dit fast på väg hem sov jag som en stock.. Tungan ute

Hur som helst... När vi kom fram for vi på Media Markt först.. Mamma och pappa skulle lämna in Lottas datorn som ät lite paj Tungan ute Medans dom stod och "diskuterade" det gick vi och kollade på mobiler. Även fast jag redan har en ny så är det alltid roligt att kolla på andra Tungan ute

När vi var klar for vi ner till ikea fast vi gick ju in i "shoppinghuset".... Jag gick först in med Lotta på kicks för jag skulle leta efter ögonskuggsborstar typ. Jag vart förvånad över priserna. En sån borste kostade 85 kr!!!!!!

Jag köpte en yvå mindre borstar som kostade 30 nån ting men hur som helst. Sedan typ gick vi upp till övervåningen och kollade lite där.. Jag träffade Erica ocksåSkrattande

När vi hade kollat klart å så skulle vi fara men vi hittade inte Josefin och Linda nån stans så mamma fick gå och be dom som står typ vid informationen att ropa efter dom.. När dom kom får vi på McDonalds och åt fast mamma och pappa åt sen på nån annan resturang.

Efter det gick vi in på ikea och kollade. Sedan for vi på ica maxi tror jag det var..

 Sedan for vi hem...

Julia..


Av Julia Eriksson - 26 oktober 2009 20:21

Idag har jag varit med Alice. Det var kul!

Hon kom runt två. Då gick vi in på mitt rum och pratade eller rättare sagt skrattade. Sedan gick vi ut och hoppade studsmatta. Vi hoppade en liten stund sedan så ville Alice att vi skulle gå ner på hallen och kolla vad som hände där. Det var bara friåkning. Så vi stannade en puttefnask stund å sen gick vi hem till mig igen. Då spelade vi sims. Det var jättekul vi gjorde en familj med henne och mig också flyttade vi in i en lägenhet. Vi hann spela lite sedan skulle vi äta. Vi fick biff, potatis,lök och brunsås.. MUMMA!!!!!

När vi hade ätit klart spelade vi sims igen. Jag överlät inredningen till AliceTungan ute

Sedan kom hennes pappa vilket var lite tråkigt Gråter


Sedan när hon hade åkte spelade jag på min familj. Men datorn våran fick nå fel så det bara stängde av sig. Jag vart så klart förbannad för jag hade inte sparat och jag hade spelat länge.. ARGH!! GUUD VAD ARG JAG ÄR!!!!! Skrikandes


---------> Jullan Gullan <---------

Av Julia Eriksson - 26 oktober 2009 13:05

Jag ska klippa mig och jag har funderat på lite Camilla stil. Kommentera gärna vad ni tycker :P

  

Av Julia Eriksson - 25 oktober 2009 18:26

I förrgår var jag med Erica. Det är en av Bollsta tjejerna jag går med. Vi var hemma hos mig då. Det va jättekul!!!!!!

Vi hoppade studsmatta, sminkade varandra och spelade sims. Å jo vi skrattade med :D

Vi lekte en rätt så sjuk lek på studsmattan med Tungan ute Vi lekte Superman typ. Det började med att jag "snodde" hennes sjal sedan knöt jag den runt halsen också sa Erica att jag såg ut som SupermanTungan ute Så då lekte vi det. Vi är galna jag vet ;)

Sedan satt vi vid datorn en liten stund. Efter det sminkade vi varandra. Om jag får säga det själv sminkade jag Erica super bra Flört Sedan åt vi när vi hade ätit klart kom Ericas mamma och pappa och hämtade henne.

Då vart det tråkigt igen Gråter ( nä skoja bara Flört )


Julia


Av Julia Eriksson - 17 oktober 2009 18:44

Idag har jag städat mitt rum... Förresten har jag och pappa varit ensam hela dan och igår för Josefin, Linda och Lotta är på korttids hela helgen och mamma är ju i Turkiet... Fast hon kommer hem ikväll...


Hur som helst... Jag har städat mitt rum... Jag började att rensa på mitt skrivbord. Hade staplat en massa papper o filmfodral. Fast det tog inte så himla lång tid att ta bort allt. Sedan tog jag nattduksbordet(Obestämd vet inte hur det stavas) där hade jag inte så mycket.. Bara ett glas armband å lite andra saker.. Sedan vart det sängen. Om jag får säga det själv bäddade jag väldigt bra Tungan ute. När jag hade tagit bordet tog jag golvet.

Sen kom sängen. Alltså under sängen... Har inte städat där på år. ( överdriver Flört )

Jag hade nämligen en hel del grejer under sängen.. Skäms

Sedan dammsugade jag mitt rum... Det tog inte lång tid heller.. Sedan torkade jag golvet samma där tog inte lång tid heller.


Sedan satte jag mig vid datorn. Då spelade jag sims 2. Jag spelade på min familj Karlsson. Då växte deras barn Kalle upp. Sedan lyssnade jag på musik från you tube. Sedan åt jag och pappa rester från igår... Gissa vad det var?


STORA kramar Julia!!!


P.S förlåt om jag inte har skrivit på ett tag.

Maten vi åt var China mat MUMMA!!!!!!!!!!!! Skrattande

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards