Alla inlägg under februari 2010

Av Julia Eriksson - 28 februari 2010 12:17

Hejsan hejsan!


Idag ska jag vara med Elina för första gången ;)

Jag hoppas det blir kul :D

Fast e nog rätt säker på att det blir det. Hon skulle komma runt halv ett så det är ganska snart.

Jag har varit lite pirrig i magen å spänd fast jag vet egentligen inte varför? :S

Hehe.

Jag får hoppas att jag har ork att skriva sedan i kväll om hur dagen varit ;)



Av Julia Eriksson - 19 februari 2010 17:03

Hej idag har jag varit med Anna, det var jättekul :D


Vi slutade tio över tolv det var rätt skööönt ;)

Och efter skolan följde ju Anna med mig hem.
När vi kom hem till mig fikade vi sedan gick vi in på mitt rum, vi skrattade rätt mycket x'D

Haha, sedan gick vi ner på hallen och kollade när killarna spelade hockey ;)

Haha ;P

Ja fast vi stannade inte länge.

Sen när vi kom hem så kollade vi på Grease xD

Det var åratal sedan jag såg den filmen :O

Men nu såg vi den


Har det bra ;)


Av Julia Eriksson - 11 februari 2010 17:27

Hejsan hejsan allihopa..

Idag är det 1 år för min blogg :D

Det känns kul.. Men jag måste börja skriva mer nu känner jag   

Jag hoppas ni fortfarande kommer läsa min blogg å så :D


Jag har inte skrivit så himla mycket men jag hoppas det ska bli mer å mer kommentarer det här nya året för min blogg då xD

Haha..

Hare bra alla!



Av Julia Eriksson - 8 februari 2010 17:18

Tjabba alla :D


Jag har städat rummet det vart rätt snyggt om jag får säga det själv ^^

Haha..

Aa vad har jag mer å säga tro :S


Idag har jag varit med Alice. Det va kul vi kollade på Bert ( haha )..

Det ägde ju xP

Haha.. Måste se klart det Alice! <33


Jaja nu vet jag ej vad jag ska skriva..


Hej då alla!

Av Julia Eriksson - 7 februari 2010 20:19

Av Julia Eriksson - 5 februari 2010 15:12

Snart har det gått ett år sedan jag skapat denna blogg ^^


Det är 6 dagar kvar ^^

Om jag har räknat rätt.

Startade min blogg 11 februari 2009 xD

Kanske ni redan listat ut :P

Jaja ha en trevlig fortsatt dag ^^


Kramar! <3

Av Julia Eriksson - 2 februari 2010 18:57

Ja idag har jag inte gjort så mycket.

Jag har varit trött i alla fall. Jag har ju varit i skolan också.


I kväll ska jag se finalen på Paradise Hotel. Jag hoppas Patrick eller Jackie vinner faktiskt.

^^


Jag har inte så mycket mer att säga annars :s


Ja hej då


Av Julia Eriksson - 1 februari 2010 20:36

Hejsan alla!

Ja nu var det ny månad.. redan?   

Haha. Januari gick ju så fort. Innan jag vet av det har det blivit december xD

Vem vet?

Hoppas kan man ju.


Idag har jag varit i skolan såklart. Eller det är väll rätt uppenbart xD

Sedan när jag kom hem åt jag mjölk och flingor.

Sedan gick ja å la mig å somnade xD

Haha.


Stora kramar

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards