Alla inlägg under augusti 2009

Av Julia Eriksson - 30 augusti 2009 19:58

LG KP500 ( Cookie ) så heter min nya mobil. XD

Jag köpte den igår på OnOff i Ö-vik. Den finns i tre färger rosa, svart och brun. Jag köpte såklart den rosa!


den är typ som en " lekmobil " fast ändå inte. T.e.x om man tar ett kort kan man trycka på en knapp också kan man rita saker och sätta in pratbubbler som man har skrivit nåt i det tycker jag är AS kul!!!!! det har jag gjort idag. Jag har tagit massvis med bilder på Felicia och gjort en massa pratbubbler m.m XD!!

Det som också är lite coolt är att det medföljer en penna som sitter på sidan av mobilen. Samt kan man ha mycket musik mm. Men jag håller mest på med sms och fotona nu XD

               

-----------------------------> Julia <----------------------------

Av Julia Eriksson - 30 augusti 2009 14:22

Igår var vi i Ö-vik för Josefin, Linda och Lotta skulle träffa Susanne och Stefan. Fast på morgonen sa pappa att han inte skulle följa med.. Det var tråkigt!

När vi kom fram till Ö-vik skulle vi lämna dom i lekparken vid skolan som ligger några meter bort från Susanne och Stefan. 

När jag och mamma hade lämnat dom så for vi dit Ö.B och Elgiganten ligger. Vi for till Elgiganten för jag skulle köpa en mobil om dom hade den jag ville ha.. Fast den fanns inte på Elgiganten så vi for vidare. Fast innan vi stannade på OnOff så for vi in på rusta och willys. Sedan for vi in till OnOff.. Vi stannade och kollade på mobilerna én liten stund.. Till slut hittade jag den mobilen jag ville ha. Den heter LG KP500 den är AS snygg!!!!! X )

Så jag köpte den... Det var as bra att vi gjorde det.. sedan åt vi mat på varvsberget. Sedan hämtade vi Josefin, Linda, Lotta..

Nästa inlägg kommer handla om min nya mobil!!!!!!!! YAY!

                     -------------------------> Julia <------------------------

Av Julia Eriksson - 22 augusti 2009 15:25

Igår så skulle mamma jag och min kompis Emma åka till Rövarbyn med våran husbil. Det skulla bli JÄTTEKUL tyckte jag. När Emma kom for vi till ica och handlade godis och mat m.m Sedan åkte vi till Rövarbyn xD

När vi kom fram parkerade vi husbilen på campingen och kopplade in strömmen sedan kollade jag och Emma på tv:n. Vi såg en film som hette A Cinderella Strory. Den tycker jag är JÄTTEBRA!!!!!! :3

Sedan åt vi grillat till mat. När vi hade ätit klart så gick mamma till en kompis som bodde i en husvagn bredvid oss.

Vi åkte egentligen till Rövarbyn för det var nån förening dom skulle starta lr nåt sånt XD. Så det en kompis som skulle vara med i projektet. :3

Medans mamma var borta kollade vi på film spalde dator och spelade på mitt nintendo Ds. Vi spelade sims 2 castaway. På det spelet har man trillat i en låda och sedan blivit ombordlastad på ett fartyg. Och när man vaknar är man på en öde ö och man ska bygga saker, samla saker och sånt. Men jag är inte bra på det jag har liksom fastnat XD Vet ej vad jag ska göra. På spelet alltså.

Sedan har vi inte gjort så mycket mera. :3

                               Kommentera gärna mina inlägg :3


                               <3 ------------> Julia <------------ <3

Av Julia Eriksson - 19 augusti 2009 21:48

I dag vaknade jag och åt frukost sedan satte jag mig vid datorn. Efter en stund ringde Emma och undrade om hon kunde vara med mig och det kunde hon göra. Efter en liten stund senare ringde Jennifer och undrade om hon kunde vara med mig och jagsa att jag skulle fråga Emma om hon ville det. När Emma kom så frågade jag om hon ville att JEnnifer skulle komma med och det ville hon så jag ringde till Jennifer och sa att det gick.

Medans vi väntade gick vi ut till studsmattan och brottades med Josefin.

Sedan gick vi ut och satte oss på bron och väntade på Jennifer. När hon kom pratade vi lite sedan gick vi in och spelade sims. Vi gjorde bara en familj och vi gjorde två gubbar var. Sedan gick vi ut och brottades med Josefin mera ´fast då var ju Jennifer med. Efter det gick vi in och spelade sims igen också fortsatte vi så ett tag. När vi skulle gå in och äta mat sa Jennifer att hon skulle cykla hem för hennes mamma hade ringt tidigare och sagt att hon skulle komma hem efter en stund. Så Jennifer cyklade hem då. Sedan stunden som var kvar spelade jag och Emma sims..


Julia

Av Julia Eriksson - 18 augusti 2009 20:18

Hejsan Hoppsan....

På lördags morgonen vaknade vi ganska tidigt för vi skulle åka till Vilhelmina och hälsa på en tjej som mamma träffa för första gången. Vi åkte bil i nästan 4 timmar. När vi kom fram vart vi bjudna på kladdkaka sedan satt Ann och mamma och pratade...


Sedan efter några timmar gick vi och la oss i våran husbil. När vi vaknade gick vi in och åt frukost, Sedan gick for vi hemmåt men vi skulle stanna och sova över hos mammas andra kompis Birgitta.


Vi stannade i Junsele och åt mat på corner house lr nåt sånt.. xD

Sedan for vi till Omsjö där Birgitta har sin sommarstuga. Mamma och  Birgitta pratade också fick vi barn se på tv:n en stund sedan skulle Josefin och Linda gå och lägga sig... Efter ett tag gick jag och Lotta också och la oss. Sedan kom mamma hehe.. Dagen efter vaknade vi och åt frukost sedan stannade vi hos Birgitta till 17.00 ungefär lr tidigare sedan for vi hem..


Julia!!!!




Av Julia Eriksson - 13 augusti 2009 21:32

Idag när jag vaknade så gick jag upp och åt frukost sedan satt jag vid datorn en stund. Sedan så skulle jag packa frö jag skulle sova över hos Veronica..... JIHO!!!!

Sedan när jag hade packat satte jag mig vid datron mer medans jag väntade sedan tillslut så kom Veronica! xD

Innan vi åkte så stannade hon och drack lite kaffe med mamma. Och sedan for vi hem till henne med mina saker och sedan så cyklade vi till ica och handlade mat. Vi bsetämde att vi skulle göra schnitzlar ( vet ej hur det stavas :s ) och skruvad potatis med vitlöksbröd och sås...


Sedan efter vi hade ätit så spelade vi guitar hero och Veronica vann nog dom flesta gångerna. När vi hade spelat klart så cyklade vi en runda med Figo. När vi kom hem hit igen diskade vi och gav katterna mat också nu skriver jag på min blogg.

                

KRAM ´Julia!!!<3<3<3

PS kolla från sidan på dom krumelurer jag skrev sist då ser dom ut som hjärtan ;p....

Presentation


Välkommer till min blogg :)

Omröstning

Vad tycker du om min blogg?
 Skit bra
 Har sett bättre
 Älska den
 Skit ful
 Helt okej

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards